Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Волянська Л. А., Воронцова Т. О., Бурбела Е. І., Рогальська Я. В. Назва : Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі Паралельн. назви :Рroblem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2020/1) MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ -- MEDICAL RECORDS, PROBLEM-ORIENTED Анотація: Ґрунтом інновацій у викладанні медицини стало на сьогодні впровадження інтерактивної взаємодiї між тими, хто вчиться, і тими, хто їм допомагає, та проблемно-орієнтоване навчання. Вдосконалення викладання дитячих інфекційних хвороб через впровадження проблемно-орієнтованого підходу до навчання є необхідною вимогою часуСтудентам випускного курсу при вивченні дитячих інфекційних хвороб в основу практичного заняття покладено тематичну (згідно з темою практичного заняття) курацію хворого в присутності лікаря та під контролем викладача. Тобто центральне місце при вивченні курсу займає оригінальна проблема – конкретна хвора дитина з притаманними лише їй особливостями перебігу захворювання. Теоретичні знання в даному випадку мають пройти іспит практикою. Через конкретного пацієнта ініціюється необхідність скласти пазли «теорія і практика». Студент повинен сформулювати правильний діагноз і запропонувати застосування відповідного протоколу діагностики та лікування. Це практично-орієнтоване клінічне завдання дає змогу викладачеві працювати як індивідуально з одним студентом, так і залучати всю академічну групу як учасників консиліуму по даному хворому та мати можливість продемонструвати можливості колективного вирішення проблеми. Викладач у такій уже колективній ролевій грі виконуватиме роль супроводжуючого фасилітатора, а тюнер не обмежується лише роллю джерела знань Дод.точки доступу: Волянська, Л. А. Воронцова, Т. О. Бурбела, Е. І. Рогальська, Я. В. |