Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єлагіна Н. І., Федчишин Н. О.
Назва : Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками
Паралельн. назви :Games as a means of learning a foreign language by medical students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 87-92 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті висвітлено роль навчальної гри як засобу організації мовленнєвої діяльності студентів-медиків англійською мовою. Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри, спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри, які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів. Висвітлені методи, цілі і завдання для формування комунікативної моделі. Проаналізовані приклади взаємодії викладача і студента. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігор як методу навчання англійської мови для студентів-медиків сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.