Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пестун І. В., Бабічева Г. С., Жадько С. В.
Назва : Теоретичне обгрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 1. - С. 40-49 (Шифр СУ53/2020/6/1)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: узагальнення теоретичних аспектів і механізмів реалізації маркетингової концепції в управлінні персоналом фармацевтичних підприємств та визначення суті і змісту терміна «кадровий маркетинг у фармації». Матеріали та методи. Для досягнення поставленої мети було використано методи логіко-змістовного формування проблеми, кабінетних маркетингових досліджень та контент-аналізу джерел інформації стосовно маркетингової концепції в управлінні персоналом. Результати дослідження. У статті наведено обґрунтування доцільності застосування маркетингового підходу в управлінні персоналом фармацевтичних підприємств. Проведено узагальнення теоретико-методологічних аспектів концепції кадрового маркетингу, визначено основні підходи до її трактування. Запропоновано у сфері управління трудовими ресурсами підприємств фармацевтичного профілю використовувати термін «кадровий маркетинг у фармації», наведено його формулювання та визначення основних принципів, завдань і функцій. Виділено чинники, які впливають на розвиток концепції кадрового маркетингу фармацевтичних організацій. Показано роль і значення кадрового маркетингу в регулюванні відносин між суб’єктами ринку праці у сфері фармації. Висновки. Упровадження концепції кадрового маркетингу, як цілісної системи, в управління кадровою політикою фармацевтичних підприємств сприятиме підвищенню ефективності діяльності організацій та зміцненню їх позицій у конкурентному середовищі шляхом оптимізації кадрового забезпечення
Дод.точки доступу:
Бабічева, Г. С.
Жадько, С. В.