Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н., Горбатюк І. Б., Романчук Л. І.
Назва : Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 20-23 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
Анотація: Наведено переваги та складнощі використання інтерактивних технологій навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів, а також особливості впровадження симуляційного сценарію як варіанта симулювання клінічної практики, тобто імітації одного або кількох аспектів практичної діяльності. Власний досвід продемонстровано на прикладі методики проведення практичного заняття «Основи імунізації дітей» для лікарів-інтернів першого року навчання зі спеціальності «Педіатрія». Актуальність обраної теми визначалася недостатнім охопленням плановими щепленнями дитячого та дорослого населення та спалахами вакцинкерованих інфекційних захворювань останнім часом. Заняття проводили за стандартною схемою, водночас основні етапи містили використання інтерактивних технологій та елементи симуляційного навчання (серед яких робота в малих групах із «зануренням у середовище», використання принципів зворотного зв’язку за результатами симуляційного сценарію), презентацію результатів анкетування батьків щодо ставлення до вакцинації, а також залучення матерів пацієнтів профільних неонатальних відділень. Методика проведення практичного заняття з використанням інтерактивних технологій та елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі навчання є особливою педагогічною стратегією, що дає змогу вдосконалити практичний напрям підготовки майбутніх лікарів, зменшити інтервал між теоретичними знаннями та клінічною практикою, а також ефективно сформувати в молодого фахівця пізнавальну активність, самостійність, комунікативність, відчуття необхідності постійного самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Іванова, Л. А.
Гарас, М. Н.
Горбатюк, І. Б.
Романчук, Л. І.