Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Летяго Г. В., Чернуський В. Г., Водолажський М. Л., Говаленкова О. Л.
Назва : Медична освіта дистанційно в розрізі сучасних умов
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 24-28 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Перед українською освітянською спільнотою в період карантину з 12 березня 2020 р. постало складне питання організації дистанційного безперервного навчання, зміни очного спілкування на онлайн. Особливо важливо це в медичному середовищі, де «навчання біля ліжка хворого» є ключовою складовою вищої медичної освіти. Метою роботи було визначення актуальності застосування низки засобів, таких як навчальні платформи, месенджери, соціальні мережі в організації безперервної медичної освіти дистанційно. Для реалізації поставленої мети використовували анкетування студентів-медиків, яке містило низку питань, що торкаються особливостей організації дистанційного навчання. Опитано 318 студентів від другого до п’ятого курсів медичного факультету Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Зважаючи на карантинні умови, питання створювалися завдяки ресурсу «Анкетне опитування» на дистанційній платформі LMS Moodle, де фіксувалися відповіді студентівЗасвідчено, що для ефективної організації дистанційного навчання потрібна ціла низка сервісів, таких як системи для онлайн-спілкування (74,67 % студентів надають перевагу Zoom, 15,28 % — Skype, 5,68 % — Google Meet і лише 4,37 % — іншим системам); месенджери (70,31 % — Telegram, 23,14 % — Viber); практично незатребуваними в системі дистанційного навчання виявилися соціальні мережі (55,90 %), іноді бувають корисними Instagram (27,07 %) та Facebook (15,28 %). Важливим для безперервності навчання, особливо в ситуаціях із часовими обмеженнями, також є якість інтернет-зв’язку, який забезпечується різними мобільними операторами. Отримані дані доводять актуальність застосування різних методів організації дистанційного навчання під час карантину, коли створилися кардинально нові умови для організації подання багаторічних напрацювань, перебудовування системи викладання, надання навчальної інформації та напрацювання найдоступніших і найефективніших засобів комунікації, а також обрання системи безперебійного інтернет-зв’язку
Дод.точки доступу:
Летяго, Г. В.
Чернуський, В. Г.
Водолажський, М. Л.
Говаленкова, О. Л.