Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник І. М., Маслова Г. С., Приходько Н. П., Гопко О. Ф., Шапошник О. А.
Назва : Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 29-32 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВИДЕОКОНФЕРЕНЦИЙ ОРГАНИЗАЦИЯ -- VIDEOCONFERENCING
Анотація: Метою роботи є обґрунтування можливості інтеграції дистанційних форм навчання для проведення практичних занять на прикладі роботи кафедри внутрішньої медицини № 1 Української медичної стоматологічної академії в умовах пандемії COVID-19. Ефективність дистанційного навчання залежить від способів надання навчальних матеріалів, контролю над виконанням навчальної програми, можливостей безперешкодного контакту з викладачем. Акцент у дистанційному навчанні зміщується на самостійну роботу студента, а роль викладача трансформується в наставника, який організовує самостійне навчання студентів, розвиває їхній професійний рівень і творчий потенціал. Наведено аспекти роботи у віртуальних сервісах Google Classroom, де студентам надано навчальні матеріали, посилання на сторонні ресурси. За кожною темою закріплені тестові завдання для оцінки засвоєння матеріалу, також застосовувалося опитування у Google Forms. Додатково проводилися навчальні онлайн-ігри та вікторини за допомогою сервісу Kahoot Learning games, що дало змогу дещо урізноманітнити навчальний процес і підвищити мотивацію до навчання. Досвід проведення відеоконференцій за допомогою сервісів Zoom, TeamLink, Skype засвідчив, що студентам необхідна робота в групі та безпосередній контакт із викладачем. Таке спілкування створило можливість ефективно опрацювати складнощі, що виникали під час засвоєння матеріалу. Певні форми дистанційного навчання можуть бути успішно імплементовані в освітній процес вищих медичних навчальних закладів на етапі додипломної освіти
Дод.точки доступу:
Скрипник, І. М.
Маслова, Г. С.
Приходько, Н. П.
Гопко, О. Ф.
Шапошник, О. А.