Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко О. С., Тодоріко Л. Д., Петренко В. І., Шевченко Р. С., Овчаренко І. А., Погорєлова О. О.
Назва : Проблеми і переваги інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах в умовах пандемії COVID-19
Паралельн. назви :Challenges and benefits of integrating online learning in higher education in a pandemicof COVID-19
Місце публікування : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 91-97 (Шифр ТУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
Анотація: Мета роботи — оцінити особливості інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах за умов пандемії COVID-19Попри низку проблем у впровадженні технологій онлайн-навчання, зокрема таких як недостатня технічна забезпеченість, недосконале володіння методологією сучасних цифрових навичок учасниками освітнього процесу, необхідність швидкої зміни підходів до безперервного викладання в умовах пандемії COVID-19 стала потужним поштовхом у розвитку та впровадженні інформаційно-комунікативних технологій в освіті, що надалі може мати позитивні наслідки для підвищення якості навчання, збільшення мотивації студентів та їхньої задоволеності навчальним процесомObjective — to assess peculiarities of distant learning integration in higher educational institutions in the context of the COVID-19 pandemicDespite a number of problems in the implementation of online learning technologies, such as insufficient technical provision, imperfect knowledge of the methodology of modern digital skills by participants in the educational process, the need for a quick change in approaches to continuous teaching in the context of the COVID-19 pandemic has become a powerful impetus in the development and implementation of information-communication technologies in education, which in the future may have positive consequences for improving the quality of education, increasing student motivation and their satisfaction with the educational process
Дод.точки доступу:
Шевченко, О. С.
Тодоріко, Л. Д.
Петренко, В. І.
Шевченко, Р. С.
Овчаренко, І. А.
Погорєлова, О. О.