Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Корильчук Н. І., Воронцов О. О., Ясній О. Р. Назва : Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту Паралельн. назви :Taking of objective structured clinical examination Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 18-23 (Шифр МУ7/2019/4) MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT Анотація: У статті проаналізовано проведення викладачами старших курсів об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) на ІІІ курсі. Наведено науково-методичні погляди на проведення ОСКІ в різних університетах і країнах, показано можливість оцінити не лише теоретичні, а й практичні знання студента (як функціональні, так і комунікативні). Проведено детальний аналіз роботи на двох станціях (фізикальне обстеження серцево-судинної системи; розпитування пацієнта із захворюванням внутрішніх органів) із використанням різних чек-листів, що дало можливість виявити рівень теоретично-практичних знань студентів. У статті наведено приклади детального аналізу комунікативних компетентностей студентів-медиків, що складали ОСКІ. Окремі акценти вказують на комунікацію як основу роботи майбутнього лікаря, яка є набутою й потребує постійного розвитку, тренувань та вдосконалень, як і всі теоретично-практичні знання в медицині Дод.точки доступу: Воронцов, О. О. Ясній, О. Р. |