Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Іленко Н. М. Назва : Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю Паралельн. назви :Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 34-38 (Шифр МУ7/2019/4) MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS Анотація: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря Дод.точки доступу: Литовченко, І. Ю. Іленко, Н. М. |