Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Горпініч Т. І. Назва : Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти Паралельн. назви :Expert assessment of the american higher medical education system Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 134-139 (Шифр МУ7/2019/4) MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- PEER REVIEW Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз експертних оцінок американських вчених у галузі медичної освіти з метою розгляду можливості використання американського досвіду організації професійної підготовки лікарів у США. Подано характеристику експертного оцінювання як наукового методу. Обґрунтовано необхідність застосування цього методу для оцінки можливості впровадження досвіду США з організації професійної підготовки лікарів. У ході дослідження встановлено, що всіма американськими експертами закцентовано увагу на високому професіоналізмі й відповідальності викладачів, вирішальній ролі ступеневості медичної освіти, інтеграції навчання і наукових досліджень, теорії і клінічної практики, важливому значенні етапу резидентури, симуляційного навчання і потужного фінансування галузі |