Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлка К. Ю., Кучин Ю. Л., Мельник І. В.
Назва : Дистанційне навчання та оцінювання лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" в умовах пандемії COVID-2019
Місце публікування : Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - К., 2020. - N 4. - С. 33-39 (Шифр БУ1/2020/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Анотація: Розвиток технологій та швидкість розповсюдження інформації, сприяє розвитку дистанційних форматів освіти для лікарів, які стали ще більш актуальними в умовах пандемії COVID-19. Метою дослідження було оцінити ефективність впровадження дистанційного навчання для лікарів-інтернів 2 року навчання за спеціальністю “Анестезіологія та інтенсивна терапія” у 2020 році в зв’язку з пандемією COVID-19. На кафедрі хірургії, анестезіології та ІТ ПДО НМУ імені О.О.Богомольця в період з березня по червень навчання та оцінювання, включаючи атестацію, лікарів-інтернів було переведено в дистанційний формат. Ефективність навчання та оцінювання визначали лікарі-інтерни та викладачі з використанням опитувальників Google-form, також порівнювали результати складання підсумкового іспиту у 2020 та 2018, 2019 роках. За результатами дослідження більшість інтернів вважали дистанційний формат навчання ефективним для здобуття теоретичних знань та практичних навичок, а викладачі оцінили рівень підготовки інтернів як однаковий або вищий, у порівнянні з попередніми роками. При цьому інтерни надали перевагу дистанційному онлайн-формату лекцій і в подальшому, вважаючи їх більш зручними, на відміну від більшості викладачів, які вважали традиційні лекції більш зручними та ефективнимиThe continuous technology development and speed at which information can be spread, contribute to the development of distance learning for medical professionals, which during COVID-19 pandemic have become even more urgent. The purpose of this study is to analyze the effectiveness of online learning implementation for a second year interns in «Anesthesiology and intensive care» due to COVID-19 pandemic in 2020. As from March to June the Department of surgery, anesthesiology and intensive care at Bohomolets National Medical University shifted away from traditional teaching and assessment to distance learning, which affected examination of interns. The effectiveness of teaching and assessment were evaluated by Interns and Professors through Google Forms. The final exam results in 2018, 2019 and 2020 were also compared. The key finding of the study was acceptance of distance learning by Interns as effective in gaining theoretical knowledge and practical skills. The extent of Interns’ knowledge compared to the previous years was considered by our professors as unchanged or higher. Unlike the majority of professors, who believed that traditional classroom lectures are more appropriate and effective, the Interns preferred online learning activities, which in their vision were much more convenient
Дод.точки доступу:
Кучин, Ю. Л.
Мельник, І. В.