Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толочко В. М., Зарічкова М. В., Суріков О. О., Курган А. В., Хмельницька О. А.
Назва : Дослідження ставлення спеціалістів фармації до телереклами лікарських засобів
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 3. - С. 18-25 (Шифр СУ53/2020/6/3)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
Анотація: Установлено, що СФ мають свою думку щодо телереклами ЛЗ, яка ґрунтується на професійному інтересі до неї. Ними звертається увага на можливий вплив телереклами на обсяги реалізації ЛЗ, її об’єктивний характер, на необхідність консультації з лікарем, методи профілактики, діагностики, лікування захворювань, реабілітації в цілому та ін. Серед 8 відібраних можливих проблемних аспектів при рекламуванні ЛЗ СФ найбільше цікавить згадування імен відомих людей і попередження щодо встановлення самостійно діагнозу та самолікування хвороби. Отримані результати дозволяють мати уявлення про ставлення СФ до телереклами ЛЗ та її використання у їх професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Толочко, В. М.
Зарічкова, М. В.
Суріков, О. О.
Курган, А. В.
Хмельницька, О. А.