Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пестун І. В., Мнушко З. М.
Назва : Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 3. - С. 49-59 (Шифр СУ53/2020/6/3)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
Анотація: Показано вплив кожного параметра законодавчого, нормативно-правового регулювання на особливості та обмеження маркетингових заходів оптових фармацевтичних фірм і аптек. Визначено доцільні й очікувані зміни в правовому регулюванні, які чинитимуть суттєвий вплив на маркетингову діяльність суб’єктів господарювання
Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.