Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Пестун І. В., Мнушко З. М. Назва : Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 3. - С. 49-59 (Шифр СУ53/2020/6/3) MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL МАРКЕТИНГ -- MARKETING КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE Анотація: Показано вплив кожного параметра законодавчого, нормативно-правового регулювання на особливості та обмеження маркетингових заходів оптових фармацевтичних фірм і аптек. Визначено доцільні й очікувані зміни в правовому регулюванні, які чинитимуть суттєвий вплив на маркетингову діяльність суб’єктів господарювання Дод.точки доступу: Мнушко, З. М. |