Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Самборський О. С. , Слободянюк М. М., Євтушенко О. М. Назва : Обґрунтування методологічного підходу до визначення сили ринкових позицій лікарських засобів на прикладі противиразкових препаратів Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 4. - С. 60-71 (Шифр СУ53/2020/6/4) MeSH-головна: МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE Анотація: Охарактеризовано споживацькі й ринкові показники сили ринкових позицій лікарських препаратів на основі рабепразолу. На підставі анкетування проведена оцінка одиничних і узагальненого показників десяти ТМ препаратів рабепразолу, встановлені їх рівні. Розроблено шкалу значень характеристики ринкових позицій і оцінено стан ТМ і брендів за п’ятьма рівнями – від абсолютно відсутньої ринкової позиції ТМ до дуже сильної ТМ, або від дуже слабкого до дуже сильного бренду. Проведено оцінювання рівнів ТМ ЛЗ рабепразолу з використанням шкали значень. Із використанням маркетингової карти проведено розміщення ТМ десяти препаратів рабепразолу в ринковому конкурентному середовищі. Обґрунтовано методологічний підхід і розроблено графічну схему оцінювання сили ринкових позицій лікарських препаратів рабепразолу Дод.точки доступу: Слободянюк, М. М. Євтушенко, О. М. |