Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаргула Т. І.
Назва : Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 1. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2021/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: Пандемія COVID-19 змінила всі аспекти життя й навчання у світі й Україні. Карантинні обмеження унеможливили проведення навчального процесу в медичних закладах вищої освіти традиційними методами (усне та письмове опитування, тестування, відвідування лекцій, участь у клінічних розборах пацієнтів та операціях), що викликало перебудову навчального процесу й переходу на дистанційну форму навчання. Метою роботи було висвітлення особливостей організації дистанційного навчання у вищих медичних закладах України в період пандемії на прикладі Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Для ефективного проведення дистанційного навчального процесу використовують Learning management systems онлайн навчальну платформу Moodle. Завдяки динамічності, модульності, гнучкості цієї платформи студенти мають безперервний доступ до навчальних матеріалів, проходять поточний і підсумковий тестовий контроль рівня засвоєння знань і підготовку до складання іспиту Крок-1, Крок-2. Онлайн сервіс Microsoft Teams дає змогу комунікувати викладачу й студентам у режимі реального часу, проводити відеолекції, дискусії, опитування, контроль самопідготовки студентів, підвищувати мотиваційну складову підготовки створенням креативних запитань у Forms, проведенням марафонів на швидкість виконання та ін. Для якісного дистанційного навчального процесу необхідна його цифровізація й інформатизація, командна робота викладачів і студентів, зміна ролі викладача як ментора та координатора, підвищення мотиваційної складової завдяки впровадженню творчих підходів до навчання