Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потоцька О. Ю., Шевченко К. М., Аверкіна Л. І., Кобеза П. А.
Назва : Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 1. - С. 46-53 (Шифр МУ10/2021/26/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Об’єктивний контроль рівня знань у медичних університетах є основою гарантії якості освіти. Існує безліч прикладів універсальних систем, призначених для оцінки успішності студентів-медиків у різних країнах, включаючи USMLE, IFOM та інші; Зокрема, в Україні з 2005 року проводиться ліцензійний іспит Крок 1. Результати цього іспиту використовуються також і для ранжування медичних університетів на національному рівні. Метою нашої роботи було проведення порівняльного аналізу результатів ліцензійного іспиту Крок 1, зокрема субтесту з гістології, серед студентів спеціальностей 221 «Стоматологія» та 222 «Медицина» різних мов навчання (українська, російська, англійська) у Дніпропетровській медичній академії. Ми виявили, що всі проаналізовані контингенти студентів (ДМА, а також України загалом) у більшості періодів спостереження з 2014 по 2019 рік мали нижчі середні результати з гістології порівняно із середніми результатами Крок 1. Це можна пояснити низькою квотою гістологічних тестів для студентів спеціальності 222 «Медицина», що становить 4-6%, та відсутністю порогового рівня для проходження кожного конкретного предмета. Ці умови не мотивують студентів третього курсу повторювати складний предмет, який закінчився понад рік тому. Ще одна проблема полягає у змісті якірних тестів у буклетах. Крок 1: кількість таких питань розподілена нерівномірно серед буклетів різних років та різних мов навчання. Як результат, студенти, які навчаються різними мовами, поставлені у нерівні умови. Крім того, різниця у кількості якірних тестів з року в рік, відсутність заявленої квоти таких тестів дезорієнтує студентів та ускладнює розробку алгоритмів підготовки до Крок 1
Дод.точки доступу:
Потоцька, О. Ю.
Шевченко, К. М.
Аверкіна, Л. І.
Кобеза, П. А.