Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрценюк О. С.
Назва : Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 1. - С. 202-206 (Шифр БУ5/2020/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті проаналізовано динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів вищих навчальних закладів залежно від курсу навчання. Мета дослідження — визначити динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів. Матеріал і методи. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Встановлено, що у студентів ІV курсу найбільше підвищився рівень особистісної тривожності (40,00%), рівень депресії (13,82%) та рівень нейротизму (7,64%) порівняно зі студентами інших курсів. Рівень алекситимії найбільше зростав у студентів ІІІ курсу (25,85%). Погіршення рівня ситуативної тривоги найбільше притаманне студентам ІІ курсу навчання (32,56%). Висновки. Встановлено, що у студентів найбільш чутливими показниками ефективності лікування непсихотичних психічних розладів виявилися рівень ситуативної тривожності, алекситимії та депресії.