Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Котюжинская С. Г., Шмакова И. П., Гончарова Л. В.
Назва : Дистанционное обучение в медицине: сильные и слабые стороны
Паралельн. назви :Distance education in medicine: advantages and disadvantages
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 147-151 (Шифр ЗУ17/2021/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Питання про застосування дистанційної форми навчання в медичних навчальних закладах залишається дискусійним. З одного боку, перевагами дистанційної освіти є можливість навчання відразу великої кількості студентів та, виходячи з компетентнісного підходу в підготовці лікарів, передбачає нову роль студента в освітньому процесі: з пасивного споживача знань він повинен стати їх активним творцем, здатним критично мислити, планувати свою самостійну роботу, виявляти ініціативу, формулювати проблеми і знаходити шляхи їх вирішення, в тому числі в нестандартних ситуаціях. З іншого боку, освоєння практичних навичок, які є головною складовою при навчанні майбутніх медичних працівників, таким шляхом неможливеThe question of the use of distance learning in medical schools remains controversial. On the one hand, the advantages of distance education are the possibility of teaching a large number of students at once and, based on the competence-based approach in the training of doctors, provides for a new role for the student in the educational process: from a passive consumer of knowledge, he should become their active creator, able to think critically, plan his independent work, show initiative, formulate problems and find solutions, including in non-standard situations. On the other hand, mastering practical skills, which are the main component in the training of future health workers, is impossible in this way
Дод.точки доступу:
Шмакова, И. П.
Гончарова, Л. В.