Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Алєкперова Н. В., Губар М. А., Сахнацька Н. М. Назва : Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України Місце публікування : Фармац. журн. - київ, 2020. - N 1. - С. 20-32 (Шифр ФУ3/2020/1) MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES Анотація: Новим маркетинговим підходом, що дає змогу швидко адаптувати фармацевтичні підприємства до мінливого зовнішнього середовища, можна вважати холістичний маркетинг. Ця концепції складається з елементів, взаємодія яких впливає на задоволення потреб споживачів у ефективній, безпечній та доступній фармацевтичній продукції Дод.точки доступу: Губар, М. А. Сахнацька, Н. М. |