Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Dudnyk V. М., Furman V. Н., Andrikevych I. I., Buglova N. О., Kutsak О. V., Stetsun O. O. Назва : Multisystem inflammatory syndrome in children - a clinical example in pediatrics Паралельн. назви :Мультисистемний запальний синдром у дітей – клінічний приклад в педіатрії Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 2. - С. 258-260 (Шифр ВУ80/2021/25/2) Примітки : Bibliogr. at the end of the art. MeSH-головна: АНОКСИЯ -- ANOXIA КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS ДЕТИ -- CHILD СЛИЗИСТО-КОЖНЫЙ ЛИМФОУЗЛОВОЙ СИНДРОМ -- MUCOCUTANEOUS LYMPH NODE SYNDROME КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY ПОЛИМЕРАЗНАЯ ЦЕПНАЯ РЕАКЦИЯ -- POLYMERASE CHAIN REACTION СЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- SEROLOGIC TESTS Анотація: Peculiarities of clinical course and differential diagnosis of multisystem inflammatory syndrome (MIS-C) in children with coronavirus infection are described. The main features of this disease are long-term fever, multiorgan dysfunction, laboratory signs of inflammation and positive tests for SARS-CoV-2 (polymerase chain reaction using reverse transcription (RT-PCR), antigen test or positive serological test). The criteria of the World Health Organization (WHO) and the US Centers for Disease Control and Prevention (CDC) are used to confirm the MIS-C diagnosisОписано особливості клінічного перебігу та диференційної діагностики мультисистемного запального синдрому (MIS-C) у дітей з коронавірусною інфекцією. Встановлено, що основними ознаками даного захворювання є наявність тривалої лихоманки, поліорганної дисфункції, лабораторних ознак запалення та позитивних тестів до SARS-CoV-2 (полімеразна ланцюгова реакція з використанням зворотної транскрипції (RT-PCR), тест на антиген або позитивний серологічний тест). Для підтвердження MIS-C діагнозу використовують критерії ВООЗ та Центру з контролю та профілактики захворювань у США (CDC) Дод.точки доступу: Dudnyk, V. М. Furman, V. Н. Andrikevych, I. I. Buglova, N. О. Kutsak, О. V. Stetsun, O. O. |