Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яременко О. Б., Добрянський Д. В., Тарченко І. П., Меліксетян А. В., Федьков Д. Л.
Назва : Досвід впровадження новітнього інтерактивного формату проведення лекційних занять на клінічних кафедрах і ставлення до них студентів
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 2. - С. 45-51 (Шифр МУ10/2021/26/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
Анотація: Сучасна модель освіти вимагає від викладача переходу на нові методи навчання. Преподаватель перестає бути основним джерелом інформації, а перетворюється в організатора освітньої діяльності і повинен реалізовувати компетентнісний підхід у навчанні. З цією метою в Національному медичному університеті імені А.А. Богомольца внедряются новіші навчальні методики і змінюється формат проведення лекційних занять. Зміна формату лекцій у медичному вузі і, зокрема, використання сучасних лекційних навчальних технологій є важливою умовою підвищення якості підготовки майбутніх лікарів. Как показывает опыт Национального медицинского университета имени А.А. Богомольця, вони дозволяють перетворити традиційні лекції на інтерактивні заняття з підвищеною зацікавленістю в них студентів, забезпечити більш активне сприйняття матеріалу, в тому числі із-за можливості діалогу лектора зі студентами. В статті наведені результати опитувань 387 студентів, які були проведені на кафедрі внутрішньої медицини №3, а також узагальнена інформація по Національному медичному університету імені А.А. Богомольця за оцінками студентів зміни формату лекційних занять і впровадження нових методів навчання. Згідно з результатами анкетування, більшість студентів довільні якості оновленого формату лекцій на кафедрах терапевтичного профілю. Окремо проведено аналіз основних характеристик лекцій, на які необхідно звернути увагу викладачам для підвищення якості лекційних занять. На думку студентів, кращими характеристиками лекцій є актуальність, доступність матеріалу, структурованість і лаконізм, інформативність, інтерактивність, використання відеоматеріалів, практична спрямованість матеріалу, достатня кількість візуальних матеріалів, можливість вести діалог з лектором. Студенти вважають, що традиційний контроль за відвідуванням нецелесоподібний, більшість респондентів були сторонниками вільного відвідування лекцій
Дод.точки доступу:
Яременко, О. Б.
Добрянський, Д. В.
Тарченко, І. П.
Меліксетян, А. В.
Федьков, Д. Л.