Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Котвіцька А. А., Яковлєва О. Ю.
Назва : Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9 (Шифр СУ53/2021/7/2)
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій
Дод.точки доступу:
Яковлєва, О. Ю.