Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер О. П., Мисула Ю. І., Смашна О. Є., Сас Л. М., Білоус В. С., Люта О. О., Іваніцька Т. І., Гусєва Т. П., Коваль М. Є., Пастушак В. О.
Назва : Впровадження в систему навчального процесу програм для студентів-парамедиків на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету
Паралельн. назви :The introduction to the educational process of the programs for students paramedics at the department of psychiatry, narcology and medical psychology Ternopil national medical university
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 53-56 (Шифр ВУ14/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЙ -- ALLIED HEALTH PERSONNEL
Анотація: У статті проаналізовано навчальні програми «Основи загальної психології та психології кризових станів» та «Екстрена психіатрична допомога», що впроваджували на базі кафедри з початку 2018 навчального року. Висвітлено нові аспекти вивчення навчальних дисциплін, актуальних для майбутніх парамедиків. Визначено, що протягом періоду навчання на кафедрі студенти мають можливість повною мірою відпрацювати в індивідуальному порядку практичні навички у наданні психологічної допомоги, спробувати свої сили в командній роботі та отримати зво­ротний зв’язок від викладачів. Дані методи симуляційного навчання критично необ­хідні для вироблення вміння взаємодіяти один з одним, встановлювати контакти з пацієнтом, чітко діяти в надзвичайних ситуаціях та прогнозувати можливі реакції пацієнтів у стресових ситуаціяхThe article analyzes the educational program “Fundamentals of general psychology and the psychology of crisis conditions” and “Emergency psychiatric care”, which were implemented at the department since the beginning of 2018 academic year. Deals with new aspects of the study of subjects that are relevant for future paramedics. It is determined that during the period of study at the department students have the opportunity to learn practical skills individually in providing psychological assistance, try their hand at teamwork and get feedback from teachers. These methods simulation learning criticaly need to develop the ability to interact with each other, make contact with the patient clearly act in emergency situations and predict possible reactions of patients in stressful situations
Дод.точки доступу:
Венгер, О. П.
Мисула, Ю. І.
Смашна, О. Є.
Сас, Л. М.
Білоус, В. С.
Люта, О. О.
Іваніцька, Т. І.
Гусєва, Т. П.
Коваль, М. Є.
Пастушак, В. О.