Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O. , Yelahina N. I. , Shevchuk O. O. , Makovska O. A.
Назва : Old age as a pedagogical problem
Паралельн. назви :Старість як педагогічна проблема
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 129-133 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS
СТАРЕНИЕ -- AGING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: The article deals with the substantiation of the theoretical and methodological principles of the old age phenomenon. It has also been analyzed positive and negative stereotypes related to aging and old age in the aspect of intergenerational relations. The characteristics of the phenomenon of old age, content, forms of attitude to the elderly are considered. This is important at the level of personal development, rational interaction of generations, no less important are the social and economic aspects. This issue gained special importance at the beginning of the XXI century, when the elderly found themselves in the position of social outsiders, and that was important both for society as a whole and for each person. The importance of addressing the topic is substantiated, as the development of many aspects of social life has led to a significant increase in the number of elderly people, and the ratio between workers and retirees has caused concern among economists. The attention is paid to the fact that demographic change, which means that our society continues to age and the prevailing view that the old man is no longer needed, it is emphasized the importance of recognizing the strengths of old age and their useУ статті зроблено спробу обґрунтувати теоретико-методологічні засади феномену старості. Проаналізовано позитивні та негативні стереотипи, які пов’язані зі старінням і старістю в аспекті відносин між поколіннями. Розглянуто характеристики феномену старості, змісту, форм ставлення до людей похилого віку. Це має значимість на рівні особистісного розвитку, раціональної взаємодії поколінь, не менш важливими є соціально-економічні аспекти. Особливої ваги ця проблематика набрала на початку XXI ст., коли люди похилого віку опиняються на позиції соціальних аутсайдерів, а це має значення як для суспільства в цілому, так і для кожної людини. Обґрунтовано значущість звернення до теми, оскільки розвиток багатьох аспектів соціального життя обумовив значне зростання кількості людей похилого віку, а співвідношення між працюючими і пенсіонерами викликало тривоги економістів. Звернено увагу на демографічні зміни, які означають, що наше суспільство продовжує старіти, і переважання думки, що стара людина більше не потрібна, закцентовано увагу на важливості визнання сильних сторін старості та їх використання
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.
Yelahina, N. I.
Shevchuk, O. O.
Makovska, O. A.