Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волкова А. В., Яковлєва О. Ю.
Назва : Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 30-39 (Шифр ФУ13/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ
Дод.точки доступу:
Яковлєва, О. Ю.