Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник-Мельников П. Г., Пятчаніна Т. В., Огородник А. М., Дворщенко О. С.
Назва : Світовий досвід розвитку маркетингу об’єктів інтелектуальної власності в біомедичній галузі
Місце публікування : Онкологія. - Київ, 2021. - Т. 23, № 3. - С. 154-158 (Шифр ОУ3/2021/23/3)
MeSH-головна: БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Мета: аналіз наявних класичних і новітніх міжнародних підходів до маркетингу онкологічних інновацій та оцінка можливостей їх використання українськими науковцями. Результати: за допомогою методів структурно-логічного та порівняльного контент-аналізу здійснено аналіз наукової літератури і джерел наукової комунікації, що містять результати досліджень українських та зарубіжних вчених з практичних аспектів маркетингу об’єктів інтелектуальної власності (ОІВ). Висвітлено сучасні підходи до маркетингу під час проведення трансферу технологій, що можуть бути корисні для українських вчених, які працюють у біомедичній галузі і, зокрема, в онкології. У розвинутих країнах існують ефективні практичні підходи, які нечасто використовуються в сучасних реаліях України. Аналіз найкращих світових методик дозволив розробити рекомендації для українських інноваторів. Досягнення успіху в цьому напрямку потребує вивчення та практичного застосування класичних, а також сучасних нестандартних підходів до маркетингу ОІВ. Висновки: відмінність маркетингу ОІВ від класичного маркетингу товарів полягає в тому, що слід докласти значних зусиль, щоб знайти місце на ринку для нової наукової розробки, створення інноваційних переваг якої потребує використання наукового потенціалу, часових та фінансових ресурсів. Особливості біомедичних новацій (довгостроковий життєвий цикл розробки, складні процедури отримання сертифікації та впровадження) роблять пошук потенційних партнерів, що здатні вивести наукову розробку на ринок, досить складним, однак вкрай необхідним
Дод.точки доступу:
Мельник-Мельников, П. Г.
Пятчаніна, Т. В.
Огородник, А. М.
Дворщенко, О. С.