Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єлізарова О. Т., Гозак С. В., Станкевич Т. В., Парац А. М., Линчак О. В., Лебединець Н. О.
Назва : Вплив організації дистанційного навчання на здоров’я вчителів
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2022. - N 1. - С. 11-19 (Шифр ДУ9/2022/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Анотація: Вивчені особливості ментального та соматичного здоров’я вчителів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів під час дистанційного навчання залежно від робочого навантаження. Проведено анкетування 330 вчителів під час впровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 навесні 2021 року. Анкета містила інформацію щодо демографічних та антропометричних факторів, особливостей педагогічної освіти та напрямку роботи, а також дані щодо самооцінки стану здоров’я за шкалою від 1 до 5. Для оцінки ментального здоров’я було застосовано скринінгові опитувальники GAD-2 та PHQ-2. Дане дослідження показує, що умови роботи вчителів під час переходу на дистанційне навчання не є здоров’язбережними, тому необхідно продовжувати пошук нових шляхів організації цього формату навчання з урахуванням інтересів усіх сторін навчального процесу.Изучены особенности ментального и соматического здоровья учителей 1-11 классов общеобразовательных учебных заведений во время дистанционного обучения в зависимости от рабочей нагрузки. Проанализированы результаты анкетирования 330 учителей (средний возраст – (45,4±0,6) лет) при внедрении дистанционного обучения в связи с пандемией COVID19 весной 2021 года. Анкета содержала информацию о демографических и антропометрических данных, особенностях образования и направлении работы, а также данные о самооценке состояния здоровья по шкале от 1 до 5. Для оценки ментального здоровья были применены скрининговые опросники GAD-2 и PHQ-2. Данное исследование показывает, что условия работы учителей при переходе на дистанционное обучение не являются здоровьесберегающими, поэтому необходимо продолжать поиск новых путей организации этого формата обучения с учетом всех сторон учебного процесса.
Дод.точки доступу:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.
Линчак, О. В.
Лебединець, Н. О.