Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сергета І. В., Стоян Н. В., Серебреннікова О. А., Дреженкова І. Л., Макарова О. І. Назва : Психогігієнічні принципи використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2022. - N 2. - С. 32-41 (Шифр ДУ9/2022/2) MeSH-головна: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES Анотація: Метою дослідження було наукове обґрунтування психогігієнічних принципів використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти. Дослідження проводилися на базі Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних сучасних гігієнічних, медико-соціологічних, психофізіологічних і психодіагностичних методів, а також методів статистичного аналізу. У ході проведених досліджень визначено та науково обґрунтовано провідні психогігієнічні принципи використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти.Целью исследования было научное обоснование психогигиенических принципов использования здоровьесберегающих технологий в современных учреждениях высшего образования. Исследования проводились на базе Винницкого национального медицинского университета имени М. И. Пирогова. Для адекватной реализации поставленных целей использовался четко структурированный комплекс высокоинформативных современных гигиенических, медико-социологических, психофизиологических и психодиагностических методов, а также методов статистического анализа. В ходе проведенных исследований определены и научно обоснованы ведущие психогигиенические принципы использования здоровьесберегающих технологий в современных учреждениях высшего образования. Дод.точки доступу: Сергета, І. В. Стоян, Н. В. Серебреннікова, О. А. Дреженкова, І. Л. Макарова, О. І. |