Назва журналу :Медична освіта -2022р.,N 1 Цікаві статті : Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13) Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17) Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22) Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29) Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37) Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42) Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47) Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55) Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60) Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67) Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73) Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80) Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87) Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92) Bilavych I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Вихрущ, А. В. Волосовець, А. О. Дубина, С. О. Іванченко, О. З. Кучин, Ю. Л. Маврутенков, В. В. Волосовець, О. П. Олійник, Н. Я. Тишковець, М. П. Kotsyuba, R. B. Бойчук, А. В. Марущак, М. І. Проніна, О. М. Bilavych, I. V. Христенко, О. М. Зозуля, І. С. Хапченкова, Д. С. Мельнікова, О. З. Лимар, Л. В. Литвин, К. Ю. Кривопустов, С. П. Fedchyshyn, N. O. Шадріна, В. С. Уліщенко, В. В. Синенко, М. Ю. Білаш, С. М. Bilavych, H. V. Іващенко, О. В. Бондаренко, С. В. Міхіна, І. І. Ревенко, Г. О. Починок, Т. В. Humenna, I. R. Хлібовська, О. І. Каруліна, Ю. В. Кобеняк, М. М. Savchuk, B. P. Вербицький, І. В. Крамарева, О. Г. Бойко, А. В. Федорова, І. О Логінова, І. О. Шевцова, Т. І. Слюсар, Н. А. Корх, Л. М. Ємець, О. В. Волосовець, Т. М. Кузьменко, А. Я. Дікова, І. Г. Грищенко, Н. В. Хоменко, В. Є. Дзюба, О. Л. Ковальчук, О. Л. Салтанова, С. Д. Klishch, H. I. |