Назва журналу :Медична освіта -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13)
Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17)
Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22)
Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29)
Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37)
Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42)
Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47)
Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55)
Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60)
Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67)
Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73)
Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80)
Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87)
Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92)
Bilavych I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Вихрущ, А. В.
Волосовець, А. О.
Дубина, С. О.
Іванченко, О. З.
Кучин, Ю. Л.
Маврутенков, В. В.
Волосовець, О. П.
Олійник, Н. Я.
Тишковець, М. П.
Kotsyuba, R. B.
Бойчук, А. В.
Марущак, М. І.
Проніна, О. М.
Bilavych, I. V.
Христенко, О. М.
Зозуля, І. С.
Хапченкова, Д. С.
Мельнікова, О. З.
Лимар, Л. В.
Литвин, К. Ю.
Кривопустов, С. П.
Fedchyshyn, N. O.
Шадріна, В. С.
Уліщенко, В. В.
Синенко, М. Ю.
Білаш, С. М.
Bilavych, H. V.
Іващенко, О. В.
Бондаренко, С. В.
Міхіна, І. І.
Ревенко, Г. О.
Починок, Т. В.
Humenna, I. R.
Хлібовська, О. І.
Каруліна, Ю. В.
Кобеняк, М. М.
Savchuk, B. P.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.
Федорова, І. О
Логінова, І. О.
Шевцова, Т. І.
Слюсар, Н. А.
Корх, Л. М.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.
Klishch, H. I.