Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець А. М.
Назва : Реклама ортодонтичних послуг
Місце публікування : Современная ортодонтия. - 2021. - N 2. - С. 16-18 (Шифр СУ34/2021/2)
MeSH-головна: ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- ORTHODONTIC APPLIANCES, FUNCTIONAL
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Іміджмейкинг та брендинг у сфері охорони здоров’я зустрічається з низкою важливих заборон та особливостей, що пов’язані із захистом прав споживача, інформаційним правом, включаючи (але не обмежуючись): захист комерційної таємниці, конфіденційної інформації, лікарської (медичної-) таємниці персональних та інших даних, захист інтелектуальної власності, дотримання норм, що регулюють рекламу та маркетинг в ціломуРеклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару