Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Кравець А. М. Назва : Реклама ортодонтичних послуг Місце публікування : Современная ортодонтия. - 2021. - N 2. - С. 16-18 (Шифр СУ34/2021/2) MeSH-головна: ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- ORTHODONTIC APPLIANCES, FUNCTIONAL РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL Анотація: Іміджмейкинг та брендинг у сфері охорони здоров’я зустрічається з низкою важливих заборон та особливостей, що пов’язані із захистом прав споживача, інформаційним правом, включаючи (але не обмежуючись): захист комерційної таємниці, конфіденційної інформації, лікарської (медичної-) таємниці персональних та інших даних, захист інтелектуальної власності, дотримання норм, що регулюють рекламу та маркетинг в ціломуРеклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару |