Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець О. І., Мандзюк Т. Б.
Назва : Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів
Паралельн. назви :The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85 (Шифр КУ27/2022/21/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Дод.точки доступу:
Мандзюк, Т. Б.