Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечитайло Д. Ю., Міхєєва Т. М., Годованець О. С.
Назва : Особливості викладання педіатрії іноземним студентам шостого курсу в умовах воєнного стану
Паралельн. назви :Features of teaching of the pediatrics to foreign sixth-year students in the conditions of martial law
Місце публікування : Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 4-8 (Шифр НУ45/2022/12/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Анотація: На сьогоднішній день дистанційне навчання є надзвичайно актуальним в Україні. У час інтернет- технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Незважаючи на воєнний стан, необхідно продовжувати навчання на всій території країни. Міністерство освіти і науки України рекомендує керівникам закладів вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організаційThe distance learning is extremely relevant in nowadays Ukraine. In the era of Internet technologies, many aspects of our life are transferred to the network, thus accelerating development of the information society and overcoming geographical barriers. Despite the martial law, it is necessary to continue education throughout the country. The Ministry of Education and Science of Ukraine recommends that the heads of higher education institutions conduct the educational process as close as possible to the traditional format, taking into account wartime restrictions and absolute protection of participants in the educational process, to resolve the relevant set of issues with the involvement of student self-government bodies and trade union organizations
Дод.точки доступу:
Міхєєва, Т. М.
Годованець, О. С.