Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демедюк М. Д.
Назва : Психологічні особливості переживання особистісної фрустрації студентами медичних та театральних закладів вищої освіти під час воєнного стану
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 106-107 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ИСКУССТВО -- ART
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ФРУСТРАЦИЯ -- FRUSTRATION
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
Анотація: Сьогодні стрімко зростає науковий інтерес до проблеми тотальної фрустрованості особистості, тобто негативної емоційно-поведінкової якості, яка набувається внаслідок переживання тривалих фрустрацій, що спричинені суб’єктивними чи (та) об’єктивними чинниками. В психологічній науці переживання фрустрації та його наслідки традиційно досліджують в контексті проблем фрустраційних ситуацій, причин переживання (фрустра- торів), бар’єрів та фрустраційної поведінки або реакції, яка є проявом цього переживання. Актуальність даної теми зумовлена тим, що психічне здоров’я усіх людей, досить пластичне. Через змінні соціальні фактори воно має особливість змінюватись та викликати стан дезорганізованості свідомості та діяльності - іншими словами фрустрацію. Все частіше в повсякденному житті ми зустрічаємось з ситуаціями, які розчаровують нас, не даючи здійснити надії, плани або ж заважають самореалізуватись. Студенти саме медичних та театральних вузів найчастіше знаходяться у стані фрустрації, або ж а його межі, через велику кількість завдань, об’єму матеріалу, незаплановані пари та своїй професіональній готовності у будь-який час вирішувати поставлені їм задачі. Мета роботи: Розширення знань та обізнаності студентів щодо стану фрустрації