Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Біденко Н. В., Остапко О. І. Назва : Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип) MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування з дітьми--вміння спілкуватися--відчуття колегіальності Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності Дод.точки доступу: Остапко, О. І. |