Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зайцева Г. М., Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Назва : Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Дод.точки доступу:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.