Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шматко В. І.
Назва : Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 48 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Дидактика вищої школи інформаційної доби посилює увагу до динамічних методів набуття фахових компетенцій - залучення до процесу викладання інтерактивних методів і технологій, активне використання спеціальної інтернеткомунікації, розробку і впровадження в навчальний процес нових жанрів сучасної університетської освіти, таких як тематичний круглий стіл, семінар-дискусія з актуальної / невирішеної проблеми та ін. Мета: Мета інформаційного повідомлення - проаналізувати особливу вагу в модерній університетській освіті актуальних комунікативних стратегій, спрямованих на залучення студентів до процесу пізнання в його активних формах - обґрунтування цінності теоретичного постулату і практичного досвіду в медицині, прогнозованої / непрогнозованої ситуації, осмислення постулатів традиційної та «нової» медичної етики та естетики, принципів систематики наукового знання зі спеціальності, що корелює водночас із прогресивною тенденцією до синкретизму науки. Такий підхід, на нашу думку, узгоджується з епістемологією творчого інтелекту, де синтез пізнавального й ціннісного, набутого у процесі пошуку, є вищим виявом інтелектуальної діяльності, тобто сутністю фахового пізнання