Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заморський І. І., Копчук Т. Г., Драчук В. М., Новиченко С. Д., Щудрова Т. С.
Назва : Роль міждисциплінарної інтеграції під час вивчення фармакології
Паралельн. назви :The role of curricular integration in pharmacology learning
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - С. 178-182 (Шифр КУ27/2019/Т.18/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Фармакологія як інтегрована наука поєднує доклінічні та клінічні дисципліни і відіграє провідну роль у процесі формування професійних умінь та навичок. У роботі наведено характеристику та місце різних видів міждисциплінарної інтеграції та важливість її впровадження під час вивчення фармакології студентами Вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет "
Дод.точки доступу:
Заморський, І. І.
Копчук, Т. Г.
Драчук, В. М.
Новиченко, С. Д.
Щудрова, Т. С.