Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полянський І. Ю., Гирла Я. В., Андрієць В. В.
Назва : Симуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургії
Паралельн. назви :Simulation technologies in optimizing the practical training of surgery students
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 67-70 (Шифр КУ27/2023/22/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
Анотація: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями- інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. Висновки. 1. Використання симуляційних технологій є важливою складовою професійної підготовки майбутніх лікарів, сприяє покращенню компетентнісної підготовки студентів та лікарів-інтернів. 2. Симуляційне навчання дозволяє підвищити засвоюваність навчального матеріалу, поглибити теоретичні знання та оволодіти необхідними практичними навичками, покращити якість та ефективність навчального процесуThe article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence ofpathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.
Дод.точки доступу:
Гирла, Я. В.
Андрієць, В. В.