Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Кривов’яз О. В., Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К. Назва : Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів Паралельн. назви :Development of special (professional) competence as a way to improving quality of students’ practical training Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 59-63 (Шифр МУ7/2018/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст. Анотація: Мета роботи – визначення технологічної операції, здійснення якої спричиняє найбільші труднощі та відстеження динаміки показників її виконання студентами в процесі навчання на ІІІ–V курсах фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова, а також розробка плану заходів по удосконаленню спеціальних (фахових) компетентностей при практичній підготовці студентів. Основна частина. У дослідженні брали участь студенти фармацевтичного факультету спеціальностей “Фармація” і “Клінічна фармація” денної форми навчання, під час їх навчання на ІІІ, IV та V курсах. Дослідження включало два послідовних етапи: І – опитування студентів за анкетою та аналіз ними технологічних схем виготовлення екстемпоральних лікарських засобів з метою визначення технологічної операції, здійснення якої викликає найбільші труднощі; ІІ етап – виконання операції дозування з подальшим визначенням похибки зважування за формулою. В результаті проведеного дослідження було встановлено, що операцією, виконання якої викликає найбільші труднощі, для більшості студентів (38,89 %) є дозування за масою з використанням як ручних, так і тарирних терезів. Висновок. Перевірка динаміки засвоєння цієї навички студентами в різні періоди навчання показала прогрес в опануванні уміння дозування за масою та покращення практичної підготовки студентів, чому сприяє інтеграція самостійної теоретичної підготовки з відпрацюванням уміння відважування речовин під керівництвом викладача Дод.точки доступу: Кривов’яз, О. В. Томашевська, Ю. О. Кривов’яз, С. О. Щерба, І. К. |