Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків [Текст] = Competence approach in training of medical students / М. М. Рожко [и др.]> // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Аннотация: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери Доп.точки доступа: Рожко, М. М. Ерстенюк, Г. М. Капечук, В. В. Іванців, М. О. Сенчій, В. М.
Свободных экз. нет
|