Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року [Текст] = Background, objectives and forms of soviet education in the Ternopil region in september 1939-june 1941 / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 114-117. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история) Аннотация: У пропонованій статті висвітлено механізми впровадження радянських освітньо-культурних цінностей, які відображали марксистсько-ленінську ідеологію, що ґрунтувалася на інтернаціональному світобаченні класових протиріч та постійній боротьбі з приватною власністю, руйнуючи релігійні переконання місцевого населення. Так звана реформа протирічила природі українського національного світогляду, нищила його культурно-освітні багатовікові надбання. З цією метою радянська влада запроваджувала в усіх західноукраїнських школах другу російську мову, як засіб міжнаціонального спілкування, а також освітню виховну мережу краю підпорядковувала єдиному Московському освітньо-методичному центру Доп.точки доступа: Кравчук, Л. О. Мельникова, К. М. Свободных экз. нет |