Білецька, Е. М.
    Досвід впровадження інноваційних засобів навчання при формуванні профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] / Е. М. Білецька, Т. А. Головкова, О. В. Антонова // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 20-24. - Библиогр.: с. 23-24


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Аннотация: Досвід впровадження інноваційних технологій навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищих навчальних медичних закладів. Білецька Е.М., Головкова Т.А., Антонова Є.В. У статті розглядається проблема побудови цілісної методологічної системи підготовки майбутніх лікарів, що неможливо поза контекстом інтеграційних процесів, що відбуваються в сучасній освіті, та потребує ретельного вивчення світового досвіду. Мета дослідження – розробка системи інноваційного навчання для формування профілактичного мислення у студентів вищого медичного навчального закладу під час професійно орієнтованої додипломної підготовки лікарів. Аналіз результатів дозволив визначити характерні особливості інноваційних засобів, форм та методів навчання, специфіку їх використання в інтерактивному освітньому просторі, що на тлі копіткої роботи викладацького складу кафедри загальної гігієни Дніпропетровської медичної академії забезпечує дієвість освітнього процесу, який інтегрує і особистісно-творчі, і суспільно освітні цілі Запропоновані інноваційні методи залучені до загальної системи сучасної освіти у вищій школі та ефективно використовуються для забезпечення високого рівня професійної підготовки при викладанні навчальної дисципліни «Гігієна та екологія».
Доп.точки доступа:
Головкова, Т.А.
Антонова, О. В.

Свободных экз. нет