Дослідження ролі психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій [Текст] = Research of the role of psychological styming of personnel in the social management of pharmaceutical organizations / А. А. Котвіцька [и др.] // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 87-90


MeSH-главная:
СЛУЖАЩИХ СТИМУЛИРОВАНИЯ ПЛАНЫ -- EMPLOYEE INCENTIVE PLANS
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Аннотация: Проведення дослідження ролі психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій. Матеріали і методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема його прийоми узагальнення та групування, а також соціологічні методи дослідження. Результати й обговорення. У ході проведення дослідження зазначено психологічні методи соціального менеджменту, фактори психологічного стимулювання персоналу та визначено наступне: 68,9 % опитаних працівників вказали, що в практичній діяльності фармацевтичних організацій не повною мірою використовуються психологічні прийоми стимулювання персоналу, недостаньо використовується метод щодо формування робочих груп за критерієм психологічної сумісності працівників (72,8 %) та майже зовсім не використовується психологічно-організаційний метод стимулювання персоналу (86,6 %), тобто при організаційному нормуванні та регламентуванні праці майже не враховується індивідуальна психологія працівника. Висновки. Результати дослідження свідчать про зростання ролі саме психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій, що пояснюється змінами змісту сучасної суспільної праці, її інтелектуалізації та зростанням соціально-культурного й професійного рівня працівників. Визначено, що обов’язковою необхідністю є цінування кожного працівника як окремої особистості, як важливого члена колективу фармацевтичної організації, що має спільні цілі та йде до конкретної мети. Психологічне стимулювання персоналу обов’язково повинно бути застосоване в управлінні фармацевтичною організацією з метою підвищення соціальної активності співробітників
Доп.точки доступа:
Котвіцька, А. А.
Вороніна, О. М.
Кубарєва, І. В.
Чмихало, Н. В.

Свободных экз. нет