Желізник, М. Б.
    Визначення мінімальної експозиції розпізнавання тест-об’єктів для оцінки зорового стомлення у школярів / М. Б. Желізник, В. І. Сердюченко // Офтальмол. журнал. - 2017. - N 5. - С. 8-11


MeSH-главная:
АСТЕНОПИЯ -- ASTHENOPIA (диагностика, этиология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Аннотация: Автори оцінюють можливість використання методики дослідження мінімальної експозиції розпізнавання тест-об’єктів (МЕРТ) для оцінки впливу дозованого зорового навантаження на стан зорового аналізатора у дітей шкільного віку. Для оцінки зорового навантаження на орган зору застосовано спеціальний електронний пристрій. Дослідження виявило статистично достовірні зміни показника МЕРТ в бік його збільшення: при порівнянні МЕРТ до і після дозованого зорового навантаження. Впровадження даної методики дозволить своєчасно виявити наявність зорової втоми і намітити необхідні профілактичні заходи.
Авторы оценивают возможность использования методики исследования минимальной экспозиции распознавания тест-объектов (МЭРТ) для оценки влияния дозированной зрительной нагрузки на состояние зрительного анализатора у детей школьного возраста. Исследование выявило статистически достоверные изменения показателя МЭРТ в сторону его увеличения. Внедрение данной методики позволит своевременно выявить наличие зрительной усталости и наметить необходимые профилактические мероприятия.
Доп.точки доступа:
Сердюченко, В. І.

Свободных экз. нет