Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Organization of independent work of the iv course students during studying internal medicine / Л. В. Радецька [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки Основна частина. У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, висвітлено питання організації самостійної роботи студентів в освітньому процесі з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІV курсу медичного факультету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження даної форми навчання у вищих медичних навчальних закладах України. У рамках традиційної парадигми навчання наявні добре відпрацьовані структури забезпечення викладацької діяльності, що зводяться в основному до читання лекцій і проведення семінарських та практичних занять у лекційно-дискусійному форматі. Дотримуючись точки зору про те, що самостійна робота – це вид навчально-пізнавальної діяльності студента з освоєння професійної освітньої програми за партнерської участі викладача у її плануванні й оцінці досягнення конкретного результату, слід визнати, що можна говорити лише про певний ступінь самостійності при виконанні різних типів самостійних робіт. Основне завдання викладача зводиться не до викладу готових знань, а до організації навчання. Головна мета викладача в такій моделі навчання – навчити студента “як вчитися” Доп.точки доступа: Радецька, Л. В. Пасєчко, Н. В. Ярема, Н. І. Боб, А. О. Смачило, І. В. Савченко, І. П. Гаврилюк, М. Є. Наумова, Л. В. Хоміцька, А. І. Крицький, Т. І. Мандзій, З. П.
Свободных экз. нет
|