Інтеграція знань у медичній освіті [Текст] / В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 1. - С. 13-16


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование)
Аннотация: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науководослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти
Доп.точки доступа:
Гірка, В. Д.
Краснопольська, С. Ю.
Юзбашан, Р. В.
Бердіков, І. О.
Савенко, Б. О.

Свободных экз. нет