Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.]> // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL Аннотация: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу Доп.точки доступа: Конопкіна, Л. І. Березовський, В. М. Кірєєва, Т. В. Богацька, К. Є. Черкасова, О. Г. Мироненко, О. В. Фесенко, О. В. Ботвінікова, Л. А. Бєлослудцева, К. О.
Свободных экз. нет
|