Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу
Доп.точки доступа:
Конопкіна, Л. І.
Березовський, В. М.
Кірєєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Свободных экз. нет