Ольховська, А. Б. Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просування [Текст] / А. Б. Ольховська, В. В. Малий> // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 66-75 MeSH-главная: МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING (этика) ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (экономика) ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, этика) Аннотация: Проведені дослідження показали, що соціально-етична спрямованість маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку орієнтована на вивчення запитів споживачів із метою оптимізації фармацевтичної допомоги та забезпечення фізичної, асортиментної, інформаційної та економічної доступності лікарських засобів, що є запорукою підвищення якості життя окремого індивіда, добробуту суспільства у цілому та ринкової сталості суб’єктів фармацевтичного ринку Доп.точки доступа: Малий, В. В. Свободных экз. нет |