Король, С. Privаte Label: здивувати і завоювати [Текст] / С. Король, К. Саакян> // Фармацевт практик. - 2019. - № 4. - С. 12-13 MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика) ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции) АПТЕКИ -- PHARMACIES (использование, организация и управление, тенденции, экономика) Аннотация: Власна торгова марка (ВТМ, Privаte Label) — марка товару або послуги, створених певною компанією-виробником на замовлення і представлених під брендом іншої компанії. Хоча найбільше така практика поширена у продуктових торговельних мережах, сьогодні ВТМ вже активно створюють і роздрібні аптечні мережі. Ці товари можуть випускатися під маркою певної торговельної мережі або мати оригінальну власну назву. Продукти, які випускаються під ВТМ, часто позиціонують як альтернативу дорожчим і «преміум»-брендам та знаним міжнародним чи національним торговим маркам Доп.точки доступа: Саакян, К. Свободных экз. нет |