Король, С.
    Privаte Label: здивувати і завоювати [Текст] / С. Король, К. Саакян // Фармацевт практик. - 2019. - № 4. - С. 12-13


MeSH-главная:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
Аннотация: Власна торгова марка (ВТМ, Privаte Label) — марка товару або послуги, створених певною компанією-виробником на замовлення і представлених під брендом іншої компанії. Хоча найбільше така практика поширена у продуктових торговельних мережах, сьогодні ВТМ вже активно створюють і роздрібні аптечні мережі. Ці товари можуть випускатися під маркою певної торговельної мережі або мати оригінальну власну назву. Продукти, які випускаються під ВТМ, часто позиціонують як альтернативу дорожчим і «преміум»-брендам та знаним міжнародним чи національним торговим маркам
Доп.точки доступа:
Саакян, К.

Свободных экз. нет