Цимбал, В. І.
    Ораторське мистецтво викладача: наслідуємо вчителя [Текст] / В. І. Цимбал // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 3. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ИСКУССТВО -- ART
Аннотация: У статті розкривається значення ораторського мистецтва для високого рівня викладацької діяльності в університеті. Актуальність обраної теми обґрунтовується тим, що викладацька діяльність у вищому навчальному закладі є зоною підвищеної мовленнєвої відповідальності і викладач професійно відповідає за зміст та якість викладу матеріалу студентам й ефективну комунікацію з ними. Основною проблемою викладацької діяльності є низький рівень результативності роботи зі студентами (зокрема, усної взаємодії з аудиторією на лекціях й семінарах), не зацікавлення студентів предметом викладання, відсутність стимулювання студентів до навчання. Зважаючи на це, викладачі мають професійно самовдосконалюватися у побудові усних промов, майстерності публічного виступу, філігранному володінні живим словом й методах роботи з аудиторією. Наводяться цікаві спогади високоповажних науковців БДМУ — колишніх студентів про талант викладання навчальних дисциплін їхніми Вчителями — загальновизнаними корифеями науки ВИШу. На основі висловлювань великих людей надаються поради щодо оволодіння викладачами вмінням красномовства.
Свободных экз. нет